ייעוץ תקשורתי

מטרת הייעוץ התקשורתי היא לדייק את המסר והמטרה שאליהם שואף הלקוח להגיע מבחינה תקשורתית. בעידן שפלטפורמות החשיפה זמינות לכולם, חשובה ביותר דעתו של מומחה המכיר את השוק ויודע לפעול בו נכון.

המטרה היא היא ליצור חשיפה תקשורתית רחבה ונכונה לעסק שלך.

חשוב לי להבין ולהגדיר את הצורך האמיתי של המותג ולתרגם אותו לחשיפה תקשורתית ממוקדת מתוך ההבנה שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.

יחסי ציבור טובים נעשים בצמוד לתכנית עבודה תקשורתית המגדירה בברור את החזון של העסק!

תפקידי הוא ללמוד ולהבין היטב את צרכי המותג/העסק שלך וליצור עבורך את החשיפה הרלבנטית ביותר באמצעות כתבות, שיתופי פעולה, גיוס פרזנטור, הפקות והשקות מתוקשרות.

 

 אסטרטגיה ותדמית

אסטרטגיה תקשורתית היא למעשה התווית הדרך בה ייתפס המותג/העסק שלך בעיני הציבור.

בבניית האסטרטגיה אנחנו לוקחים בחשבון מי הקהל יעד, טווח גילאים, מי המתחרים שלך, ואת הרלבנטיות  שלך לשוק, לטיימינג ולצורך במוצר, בשירות או במותג שלך.

במדינה קטנה כמו ישראל ההתמודדות על תשומת הלב היא מאתגרת, בכדי להחדיר נושאים שהם לא פוליטיים ביטחוניים לסדר היום התקשורתי צריך לעבוד באופן עקבי ומדיוק.

לאסטרטגיה חשיבות ממעלה ראשונה בהשגת היעדים של העסק. ליווי אסטרטגי מקצועי מאפשר לבעל העסק מוכשר ככל שיהיה להתמקד בניהול ובהשגת היעדים.

תכנית אסטרטגית מוגשת ללקוח בתחילת העבודה המשותפת לאחר כ 2-3 פגישות שיווק מקיפות

 

דיגיטל

"שיווק עוסק בערכים... ולכן עלינו להיות ברורים מאד לגבי מה שאנחנו רוצים שאנשים יידעו עלינו." 

סטיב ג'ובס ז"ל (לשעבר מנכ"ל אפל ומחלוצי המיחשוב האישי)

המשרד מומחה ביצירת באז תקשורתי ברשתות החברתיות.

מציע שרות מקיף הכולל בנייה וניהול דף עסקי יצירת תכנים שיווקים, ניהול קמפיינים ממומנים ואורגניים. יצירת סגנון כתיבה התואם את רוח הארגון לצד שפה גרפית, חשוב לנו ליצור באמצעות פלטפורומות הדיגיטל תדמית עיסקית ברורה המבוססת על תכנים רלבנטים לאופי העסק.

המשרד מקפיד לעבוד לצדם של מיטב המומחים בארץ מתחומי העיצוב והגרפיקה, בניית אתרים דפי נחיתה ואפליקציות.

 

תוכן

כתיבה מדויקת המציגה סיפור חדשותי ובלעדי, משיגה סיקור תקשורתי רחב.

בשלב הראשון אנחנו מבודדים את המידע שעשוי לעניין את התקשורת. לאחר מכן אנחנו מנסחים ידיעה לתקשורת (קומוניקט) המדגישה את ייחודיותו של העסק/מוצר/ שירות על פני המתחרים. 

​ישנם סוגים שונים של ידיעות לתקשורת:  ידיעה חדשותית, כתבה ומאמר.

​חשוב לנו להתאים את סגנון הכתיבה לצורך של העסק וליעדים אותם אנחנו רוצים להשיג: חשיפה למוצר מסויים, מיצוב כמומחה, פרסום נתונים ועוד.

 

המשרד מומחה בסגנונות הכתיבה השונים: ידיעות לעיתונות,  כתבות, מאמרים, נאומים ופוסטים בדיגיטל.