top of page

תערוכת צילומים בהיכל הקרח בחולון

שיתוף פעולה עם סטודנטים לצילום ממכללת מנשר לאמנות



Ice Peak - היכל הקרח בחולון משיק לראשונה תערוכת צילומים מרהיבה, פרי שיתוף פעולה עם המחלקה לצילום במכללת "מנשר לאמנות" תל אביב.

מאחורי התערוכה עומדת החוויה הייחודית שמציע המקום הנחשב למרכז פעילות ספורטיבי, משפחתי וקהילתי מוביל. הסטודנטים נתבקשו  ליצור צילומים מרגשים שיחשפו זוויות חדשות של מההיכל.


התערוכה כוללת 20 עבודות נבחרות של 10 סטודנטים, בהן הם מציגים פרספקטיבות ופרשנויות שונות אודות החוויה במתחם. בין המצבים שתועדו: החלקה החופשית, אימון מקצועי, דייט רומנטי על הקרח, מפגש משפחתי וחברתי, ההתמודדות האישית עם ההחלקה ועוד.

"במילה אחת: חיפשתי את הרגע. בשתי מילים: חיפשתי את עצמי דרך העדשה", אומר הסטודנט אלון בסקינד המציג בתערוכה, סנדרה ברון מתארת:

"אל מול הלבן של הקרח נתתי למצלמה לחפש רגעים אינטימיים של אדם עם עצמו. מצאתי בצילומים שלי שקט ורוגע, וחיבור עם הגוף דרך התנועה. אני רואה בצילומים שלי סוג של ציור עם מצלמה"

והסטודנטית שקד לוי מסבירה: "ניסיתי לעשות צילום משוחרר עם מריחות, טשטושים, פוקוס רך וכדו', כדי ליצור היכל קרח שהוא עולם בפני עצמו ושונה ממקומות אחרים".


יהורם צרפתי נציג הבעלים של רשת היכל הקרח: "רצינו לשקף את תרבות ההחלקה שמביא ההיכל לישראל, ההיכל מהווה אטרקציית בילוי משפחתית, מהנה ומגבשת,

ההיכל מטפח דורות של ספורטאים בענף ההחלקה כשהוא מאמין במצוינות ותומך באמנות וביצירה מקומית. התוצאה פשוט מרהיבה ומאפשרת לכל אחד להתחבר לחוויה מחדש".


באירוע ההשקה של תערוכת ICE PICS, שיתקיים ביום ראשון, 14 באפריל 2019 בשעה 18:30 יוענקו פרסים לשלושת הצילומים הנבחרים.

התערוכה תוצג חינם להנאת המבקרים במרכז בקומה השנייה (מעל הטריבונה)


אירוע השקה | 14.04 א' בשעה 18:30 |

הכניסה לתערוכה חופשית!


מתחם Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל משמש המקום מרכז האימונים של קבוצות הוקי ישראליות ומחליקים אמנותיים.

במקום מופעל בית קפה עם כיבוד קל ושתייה חמה, וחנות הציוד המקצועי.


בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים, קסדה ומגנים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10). הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל.


Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון

**עליה לקרח עד שעה לפני הסגירה

מומלץ לאמת שעות פעילות באתר החברה או בטלפון 03-5323008.

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק: "Ice Peaks"


bottom of page