top of page

שיטה חדשה ומהפכנית לתוספות שיער בהשראת תרבות קליעת הצמות האפריקנית!




חדש!!!

שיטה חדשה לתוספות שיער בהשראת תרבות קליעת הצמות האפריקנית ה-Weaving לא פוגעת בשיער ונוחה מאד לסירוק.


אלי כהן, אמן תוספות השיער מילוי ועיצוב, מומחה למילוי ועיצוב שיער, המציא שיטה חדשנית לתוספות, המתבססת על חיבור התוספות ב-8 נקודות אחיזה במקום 100 נקודות בשיטות הנהוגות עד היום. השיטה פותחה בהשראת תרבות קליעת הצמות האפריקנית לא פוגעת בשיער ונוחה מאד לסירוק.


מהפכת תוספות השיער עולה מדרגה עם אלי כהן, אמן תוספות שיער בעל ותק של למעלה מ30 שנה שפיתח לאחרונה שיטה מהפכנית לחיבור תוספות. השיטה מבוססת על אביזר 'תוספת' המדמה תהליך אריגה. באמצעות קשירה מיוחדת מחברים את התוספות רק ל8 נקודות אחיזה היוצרות אפקט כמו 100 הנקודות בשיטות הישנות של חיבור תוספות ביניהן ההלחמה, קרטין, חרוזים וכו' .


בשיטה החדשה מחבר אלי כ- 50 גרם תוספות שיער ל-8 נקודות אחיזה בלבד בעזרת שימוש בחוט PU איכותי המשמש גם בניתוחים רפואיים. אחת לחודש וחצי או חודשיים נדרש שינוי בנקודות האחיזה לטובת ריענון והתחדשות השיער הטבעי. הבשורות הטובות הן שהטיפול אורך 40 דקות בלבד.


תוספות השיער ב2019 מתאימות לכולן. לא רק לבעלות שיער דליל או כקישוט, הן מתאימות למי שרוצה להתקשט בשיער ורוד, כחול או סגול, או לרוצות להלבין את שערן וחוששות משלב המעבר, לבעלות שיער מתולתל גלי או חלק.


כל התוספות של אלי כהן נעשות בשימוש שיער אירופאי, התוספות מאפשרות ליהנות משיער שופע ואופנתי בכל הצבעים והגוונים בלי שימוש בהלחמה או תהליכים כימיים הפוגעים בשיער והתחדשותו.

אלי כהן: "לאחרונה זיהיתי צורך אמיתי בשדרוג שיטת חיבור התוספות. העובדה שהתוספות הפכו לפריט אופנתי מבוקש אצל נשים ונערות צעירות, לצד מקרים של כוויות וקרחות שהגיעו אלי בעקבות הלחמה לא אחראית, הובילה אותי לחקור ולחפש טכניקה יעילה ובטוחה. כך הגעתי לפיתוח תוספת שיער ארוגה, שמאפשר חיבור התוספות במינימום נקודות אחיזה, על ידי חוט PU תוך שינוי המיקומים ומתן אפשרות לשיער הטבעי להתחדש"


אלי כהן - המרכז לפתרונות שיער מומחים בשזירת תוספות שיער טבעיות, מילוי שיער דליל, תוספות שיער טבעיות בשיטות שונות כולל קליפס, סיכות או קשירה, הדבקות בהתאמה לכל סוגי השיער. במקום ניתן לקבל ייעוץ אישי. אלי כהן היחיד בארץ התופר ומתקן את התוספות במקום.

בנוסף תמצאו במרכז מגוון פאות אופנתיות בהתאמה אישית




bottom of page