top of page

פֶסְטִיבַל ימי הַפְלָמֶנְקוֹ

28-30/03/2019 בסוזן דלל | קרן עדי

3 ימים של חגיגת מחול ומוזיקה ספרדית - חגיגות היובל!

בכורה עולמית של המופע BAILABLES'לרקוד את הצלילים'

תחרות הריקודים של קרן עדי, בוקר פלמנקו ישראלי ומופעי חוצות חינם לכבוד שנת ה 25!



פסטיבל הפלמנקו הישראלי מטעם קרן עדי, שָׂם את מחול הפלמנקו בקדמת הבמה זו השנה ה25. שלושה ימים של מחול ומוזיקה ספרדית, משובחת לצד עשרות רקדני פלמנקו מובילים מהארץ ומהעולם.


המופע BAILABLES 'לרקוד את הצלילים', בכיכובם של רפאל אסטבז וולריאנו פאניוס הכוריאוגרפים והבמאים המובילים בפלמנקו הספרדי, נבחר להיות המופע המרכזי שיוצג לראשונה כאן בישראל, במסגרת הפסטיבל בבכורה עולמית!


המופע הוא פנטסיה כוריאוגרפית של עבר והווה, קלאסי ומודרני, של שירת פלמנקו עתיקה עם שירה חדשה, מוסיקה אקוסטית ואלקטרונית, פולקלור וקלאסי, מוסיקת עולם עם מוסיקה מקומית ספרדית, קודש וחול, רעש ושקט.

בדור הפלמנקו העכשווי נשברו המסגרות הנוקשות והקבועות של ריתמוס מוגדר, אפשר לקחת את הפלמנקו שירשנו ולתת ביטוי לכל צליל שאנחנו שומעים.

מגושם

אסטבז, הוא האנטי גיבור של הפלמנקו הספרדי כיום, מלא בכריזמה אשר די בתנועת יד קטנה, בכמה צעדי ריקוד, או בעמידתו המרשימה על הבמה כדי למגנט אליו את הקהל.


המופע BAILABLES 'לרקוד את הצלילים' יעלה עם להקתם המתחדשת של רפאל אסטבז ו-ואלריאנו פאניוס אחרי שניהלו עד לאחרונה את להקת הבלט האנדלוסי הרשמית 2017-2018 , בימים חמישי עד שבת 28-30/03/2019 בסוזן דלל


ביום שישי ה29 לחודש ב10:30 תתקיים כיתת -אמן עם רפאל אסטבז בבמה המרכזית שבסוזן דלל.


"בוקר פלמנקו ישראלי" שמטרתו לתת במה לדור הצעיר והמבטיח של מחול הפלמנקו בארץ יתקיים במסגרת הפסטיבל כמיטב המסורת. להקות צעירות מכל הארץ ייקחו בו חלק ביניהן ליאת רז- הרצליה, ליאת קפלינסקי – השרון, מראם קבלאווי – חיפה, חלי ויזמן – אילת, אלינור דרוקר- רעננה, הגר כנען – ראשון לציון, דנה אבי – נס ציונה, כרמל שלי – גבעת ברנר . יום שבת ה30 לחודש 12:30


התחרות, שהיא לב הפעילות של קרן עדי, "תחרות קרן עדי 2019" מעניקה לקהל הרחב הזדמנות לראות וליהנות מההתרגשות ומהרמה הגבוהה של רקדני הפלמנקו המתחרים בפסטיבל.

התחרות מתקיימת במהלך שלושת ימי הפסטיבל 28-30/03/2019 ומחולקת לשלושה שלבים. שלב ב' על במת סוזן דלל 29/3 , ובו 4-5 מתחרים מציגים ריקוד חובה אשר נלמד שנה קודם בסדנת כוריאוגרפיה – CARACOLES של אורסולה לופז עם מוסיקה מוקלטת), וריקוד שני הוא ריקוד רשות והוא מלווה במוסיקה חיה של שוקי שוויקי ואופיר עטר.

הפקה וניהול אמנותי של התחרות- אדווה ירמיהו.

בין השופטים השנה הכוריאוגרפים והבמאים המובילים רפאל אסטבז וולריאנו פאניוס !


במסגרת הפסטיבל יתקיימו מופעי חוצות חינם לכבוד שנת ה 25: היצירה LORCA & BLACKBIRD של רקדנית והכוריאוגרפית שרון שגיא, בהשתתפות המוסיקאים שוקי שוויקי ואופיר עטר והשחקן רפאל עמנואל רן תוצג ביום שישי ה 29/3 בשעה 21:00 ברחבת הכניסה לאולם סוזן דלל


"ג'יפסי" חגיגה מוסיקאלית מתוך אלבומה של טניה וינוקור עם המוסיקאים שלה- סינקו. כנרית זמרת ורקדנית פלמנקו, חגיגה ספרדית אוריינטלית, של מקצבים לטיניים שכולם אש נשמה ושמחה. יום שישי 16:30 ברחבת סוזן דלל להנאת ושמחת הקהל!







bottom of page