top of page

הרשת שכובשת את סצנת האופנה הישראלית: DMF


רשת DMF מביאה לארץ את הטרנד שכבש את ניו יורק, שזכה לכינוי TREASURE HUNT ומציעה לכם לעבור בסניפי הרשת בראשון לציון רמת גן וכפר סבא, להתרשם ממבחר פריטים של מותגי העל, כמו נייק, דיזל, טומי הילפיגר, הוגו, מייקל קורס, ראלף לורן, גוצ'י, דיוור, ועוד רבים וטובים - לצד מבחר עצום של מותגים נוספים, במחירים שאי אפשר לסרב להם.


Michael Kors ● Hugo Boss ● Adidas ● Tommy Hilfiger ● Levi’s ● Calvin Klein ● Zara ● ASOS ● Nike ● ALDO ● Guess ● Diesel ● Ralph Lauren


הזדמנות לשדרג את הארון בפריטים ייחודיים במחיר סמלי, כאשר כל המציאות של מותגי העל מגיעים בקונספט של "פריטים בודדים מכל דבר" - כך שאם התאהבתם בפריט אתם יכולים להניח שלא תראו את החבר/ה שלכם איתו. הקולקציות מתחדשות בסניפים לפחות פעמיים – שלוש, בשבוע.

טרנד TREASURE HUNT מתפשט בהדרגה לכל רחבי העולם והופך את הביקור ברשת DMF לחוויה שאסור להחמיץ שווה לעבור, להתחדש בפריטים במחירי מציאה ומדי פעם להוסיף להם פריט ששווה הרבה יותר ממה שתשלמו עליו בכל מקום אחר . כך לדוגמה ניתן ליצור טוטאל לוק הכולל: חולצת ראלף לורן ומכנס דיזל בפחות מ-500 ש"ח במבחר ביגוד, הנעלה ואקססוריז לכל המשפחה: נשים, גברים וילדים עם אפשרות למדוד את הפריטים – שעדיין מחכים לכם על המדף.


סניפים בראשון לציון, רמת גן, כפר סבא - פרטים נוספים באתר: https://dmf.co.il/ 📷 DMF Israel



bottom of page