top of page

Patrick’s RooftopIrish Pub & Fine Kitchen


רשת הפטריקס מובילה כיום את סצנת המסעדות והברים בארץ, כשהיא מגדירה מחדש את חוויית הבילוי הישראלית. בימים אלה משיקה הרשת את פטריקס פ"ת, הסניף התשיעי במספר.


אין ספק שרשת הפטריקס מצליחה לתרגם את חווית הבילוי האירית לחוויית בילוי ישראלית ייחודית כשהיא מיישמת באלגנטיות את ההעדפה של הקהל הישראלי למקומות בילוי היודעים לשלב אווירה, אלכוהול איכותי ותפריט עשיר ומגוון.


אחרי הצלחת הסניפים בתל אביב, ראשון לציון, חיפה, אשקלון, בת ים וירושלים מגיע הפטריקס לפתח תקווה.


עיצוב המסעדה נעשה בהשראת הפאבים האירים הקלאסיים והוא כולל כ-250 מקומות ישיבה, חלקם באולם המרכזי, הכולל חדר אירוח פרטי (VIP) וחלקם במרפסת הפתוחה. השולחנות והבר עשויים עץ מהגוני, הקירות מצופים בלבנים אדומות המיובאות מחו"ל וגולת הכותרת היא המרפסת הפתוחה אליה הובאו עצי פרי ונוי המקנים תחושה של ישיבה בבוסתן.


בפטריקס פתח תקווה תוכלו ליהנות מלא פחות מאשר 26 סוגי בירה מהחבית, עוד מבחר ענק של אלכוהול איכותי כשלצדו תפריט פיוז'ן, המשלב מאכלים מהמטבח האירופאי לצד מאכלים מהמטבח המזרח-תיכוני כמו לדוגמה: מנת השניצל'ס, מנת האנטריקוט לצד עראיס בשר, חציל בטחינה, צ'יפס בטטה ועוד.


התפריט בפטריקס פתח תקווה מציע מנות שף מובחרות, המבוססות על דגים טריים, בשר איכותי טרי, בצק שמוכן ונפתח במקום, לצד מיטב הירק העונתי. כך לדוגמה, תוכלו ליהנות מלברק שלם שלא מופיע בדרך כלל בסצנת הפאבים, ללגום אלכוהול איכותי לצד מוסר פלנצ'ה ופירה כמהין, להתפנק עם כבד אווז על בריוש ומייפל ולזלול מנות עממיות יותר מהמטבח האירי, כמו נקניקיה בתפו"א עם תיבול מיוחד המתאים למי שנמנע מגלוטן, עראיס בהשראת "אל זעים" בנצרת עם בשר, צנוברים ותיבול דומיננטי (מוגש עם צ'יפס דק במיוחד) ועוד.


גם על הטבעוניים חושבים בפטריקס פתח תקווה כשבתפריט ניתן למצוא המבורגר טבעוני, סלטים ומנות ראשונות המתאימים לקהל זה.


פטריקס פתח תקווה ממוקם ברחוב תוצרת הארץ פינת רחוב השחם, במתחם שופ טיים החדש. הפטריקס ממוקם בקומה השנייה, עם תצפית מהממת על ארבעת מגדלי ב.ס.ר החדשים שעומדים להפוך למרכז העסקים החדש של פתח תקווה וגוש דן.


המיקום יוצר אינטימיות נעימה בליבו של אזור בילוי סואן ויוצר תחושת "ואוווו" מיד עם הכניסה למקום.

בפטריקס פתח תקווה, מערכות הגברה וסאונד משוכללות, למעלה מעשרה מסכי טלוויזיה ומקרנים המאפשרים לצפות בשידורי ספורט מכל שולחן ושני מסכים ייעודיים לטובת חובבי האקס בוקס. במקום אפשר ליהנות מהופעות חיות של זמרים והרכבים מקומיים, לקיים ערבי קונספט, אירועים סגורים ועוד.

פטריקס פתח תקווה הוא מקום ייחודי וחדשני בעיר, מותאם לקהלים רבים ומוסיף מקום בילוי איכותי לתושבי העיר הנהדרת הזו.

Patrick’s- Irish Pub & Fine Kitchen

כשר - רחוב תוצרת הארץ, ‏פתח תקווה, ‏‎ 03-5277070

bottom of page