top of page

ערכת אוריגאמי מקצועית - במשלוח עד הבית



המרכז הישראלי לאוריגאמי שולח עד אליכם את ערכת האוריגאמי המלאה במחיר מיוחד לרגל ימי הקורונה.


הערכה כוללת 3 חוברות המכילות כ- 54 דגמים שונים בכל חוברת וחבילת דפים צבעונית בגדלים המקצועיים.

הדרך היצירתית והכייפית ביותר להעביר את השהות בבית עם הילדים בימי הקורונה:

אמנות האוריגאמי, קיפולי נייר, שהגיעה אלינו מיפן, מאפשרת ללמוד להכין בעלי חיים, קופסאות, צעצועים ואין סוף צורות ודמויות באמצעות קיפולי נייר בלבד: אין צורך במספריים או דבק, רק זוג ידיים וסקרנות.

המרכז הישראלי לאוריגאמי מתגייס לעזרתכם בימי הקורונה ומציע לכם ערכת אוריגאמי מלאה עם שלוש חוברות (מתחילים ומתקדמים) בהן כ-54 דגמים של בעלי חיים וקיפולים שונים במחיר מיוחד: צעדים ראשונים - מגוון קיפולי נייר למתחילים כמו סירת מפרש, בובת אצבע, ילדה יפנית פרפר ועוד, אוריגאמי צעצועים – להכנת צעצועים מקיפולי ניר כמו ציפור מנקרת, עכבר מרחרח צפרדע מקרקרת, ציפור מנפנפת ואוריגאמי גן חיות ללימוד קיפולי חיות בקלי קלות כמו חילזון קוף נשר חתול סנאי דינוזאור ועוד.

המרכז הישראלי לאוריגאמי מתגייס לעזרתכם בימי הקורונה ומציע לכם ערכת אוריגמי לילדים עם שלוש חוברות (מתחילים ומתקדמים) בהן כ-54 דגמים של בעלי חיים וקיפולים שונים במחיר מיוחד של 100 ₪ צעדים ראשונים - מגוון קיפולי נייר למתחילים כמו סירת מפרש, בובת אצבע, ילדה יפנית פרפר ועוד, אוריגאמי צעצועים – להכנת צעצועים מקיפולי ניר כמו ציפור מנקרת, עכבר מרחרח צפרדע מקרקרת, ציפור מנפנפת ואוריגאמי גן חיות ללימוד קיפולי חיות בקלי קלות כמו חילזון קוף נשר חתול סנאי דינוזאור ועוד.

ערכת אוריגאמי למבוגרים כוללת 2 חוברות של קיפולי קישוטים וכרטיסי ברכה וקיפולי מפיות לאירועים מיוחדים במחיר של 70 ₪

העיסוק באוריגאמי הוכח כאמנות תרפיותית של ממש וכבסיס לחינוך לעיצוב ולמתמטיקה, כפי שמספרת מירי גולן – מנהלת המרכז לאוריגמי: "קיפולי הנייר מבוססים על חישובים גאומטריים, שהביאו אותי לכתוב תכנית ייחודית ללימודי גאומטריה דרך אוריגמי לילדים בבתי הספר. בשם אוריגאמטריה מדובר באמנות המעודדת את הילדים לחקור וללמוד את הגאומטריה בצורה כייפית ומשעשעת, בעיקר בגילאים צעירים של היסודי, ובכך גם לפוגג את הפחד מפני המקצוע. מורים למתמטיקה שמלמדים את האוריגאמטריה מדווחים על שיפור בהישגי התלמידים ועלייה במוטיבציה ללימוד גיאומטריה.

אפשרות למשלוח מהיר בתוספת 50 ₪ בלבד (מהיום למחר),

משלוח בדואר רגיל 15 ש"ח או איסוף עצמי מהמרכז ברמת גן או הרצליה

בתיאום בטלפון או בוואצאפ: 052-4267484.


המרכז הישראלי לאוריגאמי נוסד בשנת 1993 על ידי מירי גולן - אמנית ומורה לאוריגאמי, אשר שמה לעצמה למטרה לקרב את הקהילה לאוריגאמי ולפתח את המודעות לתרומת אמנות זו בתחומים שונים. בשנת 2000 הצטרף למרכז פול ג´קסון (אנגליה) - אמן נייר בינלאומי האוצר בתערוכות חשובות ומלמד בשנקר ואוניברסיטאות ברחבי העולם אוריגמי כאמנות עכשווית.

המרכז הישראלי לאומנות האוריגמי שדרות ירושלים 12 - רמת גן

טלפון: 7513483 – 03, 052-4267484


bottom of page